Intaketeam

Contact met het intaketeam

Het intaketeam behandelt alle aanmeldingen en is op de volgende manieren te bereiken:

per mail: aanvraag@voedselbankhouten.nl

per telefoon:

Bert Boeschoten op donderdagochtend tussen 9.00 en 12.00 uur op 06 12940755
Angela Poelen op dinsdagochtend tussen 9.00 en 12.00 uur op 06 36486087

Kijk op de aanmeldpagina voor meer informatie over het aanvragen van een voedselpakket. 

Als u niet kunt komen:

Als uw afspraak met het intaketeam niet kunt nakomen, neem dan zo snel mogelijk contact op via bovenstaande telefoonnummers of via aanvraag@voedselbankhouten.nl

Als u niet op vrijdagmiddag tussen 12:30 en 15:00 kunt komen om het voedsel te halen, meldt u dit zo snel mogelijk. Per telefoon: vóór vrijdag: 06–1044 1205, vr morgen: 030-737 06 26 of per mail naar logistiek@voedselbankhouten.nl. U kunt ook iemand machtigen om in uw plaats te komen, download het machtigingsformulier. 

Wat doet het intaketeam?

Deze vrijwilligers behandelen de aanmeldingen, houden zich bezig met intakegesprekken en het beoordelen van de financiële situatie van onze klanten. Zij onderhouden nauw contact met het Sociaal Loket van de Gemeente Houten en andere hulpverleningsinstanties in Houten.  De vrijwilligers van het intaketeam blijven de mensen begeleiden zolang zij gebruik maken van de voedselbank. 

De gesprekken met het intaketeam vinden plaats bij het Sociaal Loket in het Gemeentehuis.