Klachten

Als er toch iets niet goed is gegaan

Alle medewerkers van de Voedselbank Houten doen hun uiterste best om de cliënten zo goed
mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat er vergissingen of fouten worden gemaakt en
dat er daardoor een probleem ontstaat. Als dat het geval is, kunt u natuurlijk altijd direct naar de
betreffende medewerker reageren. Zij of hij zal dan proberen om met u samen het probleem zo
goed mogelijk te verhelpen. Wanneer u vindt dat het probleem daarmee niet is opgelost, kunt u een
klacht indienen.

Een klacht moet schriftelijk worden ingediend bij het bestuur van de Voedselbank; dat kan per
brief, maar ook per mail.

Het postadres is:
Bestuur Stichting Voedselbank Houten
De Poort 81
3991 DX Houten
Het mailadres is: bestuur@voedselbankhouten.nl

Overweegt u een klacht in te dienen, lees dan eerst de volledige klachtenregeling op deze website. 

Niet alleen cliënten kunnen een klacht indienen. Ook leveranciers en vrijwilligers kunnen dat doen, zie klachtenregeling.

Met uw klacht proberen wij de dienstverlening aan onze cliënten voortdurend te verbeteren!

Bemiddeling door Voedselbanken Nederland

Desgewenst kan de landelijke vereniging – Voedselbanken Nederland, gevestigd in Houten – een bemiddelende rol spelen bij (klachten@voedselbankennederland.nl). 

Als de klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kunt u een verzoek om arbitrage indienen bij Voedselbanken Nederland. Het landelijk team klanten/vrijwilligers komt dan in actie en zal proberen samen met alle betrokkenen een oplossing te zoeken waarin iedereen zich kan vinden.

Lees meer op de landelijke website.

Documenten:

Klachtenregeling Voedselbank Houten